fredag 14 februari 2014

Distans

Det är trevligt nu när jag har möjlighet att köra distans på vardagar för då får jag frukost tillsammans med Marie. Annars på helgen så har min klocka brukat ringa före den gör en arbetsdag, jag går upp innan och äter frukost i min ensamhet. Så här blir det bättre för alla! Så imorse var jag uppe och åt frukost med Marie innan hon åkte till jobbet, sen stack jag ut vid 08. Strava ville inte hitta några gps-sateliter idag, så förlitade mig helt på min Polar. Men även den yrade väldigt ofta om att kontrollera gps-sändaren. Så jag vet inte om det var något fel på gps-sateliterna idag kanske, hoppas inte det ställt till det för flygtrafiken eller övriga trafikanter. Jag såg inga vilsna trafikanter, så det har nog gått bra! Körde ett femtimmars idag, en lugn sådan, kom ca 11 mil, det var lagom frusna grusvägar, isgator och tjällossning på grusvägar som suger och skiter ner. Så det var allt möjligt under däcken idag. Såg fram emot att komma hem strax efter 13, duscha och äta när det skulle visas längdskidor på tv10, något som jag trodde skulle va en repris av dagens herrlopp, men det var gårdagens damlopp som jag redan sett. Synd för mig. Men ett silver och brons har jag hört talas om!

Så här ser det ut på en del av den tänkta TT-banan, några har meddelat om möjligt deltagande, kommer det fler?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar