söndag 14 september 2014

Åskådare

Kommit igång med träningen igen då jag körde ett kortare distanspass igår och idag lite intervaller, båda dagarna har jag även tagit en massa friskare Kristinehamnskontroller. Idag började jag och Marie med att träna på varsitt håll, hon gjorde ett pass på gymmet medan jag körde 4*4 utomhus på grusväg. Kul att hon mår så bra och klarar av att hänga i med den träningen hon nu gör! Därefter for vi direkt till Karlstad och åt en god hamburgare på Texas Longhorn som har riktigt bra helgpriser. Sedan var målet att åka och köpa en spjälsäng, men eftersom vi hade ungefär 20 min till godo innan vi hade avtalat med de som skulle sälja sängen så hann vi kasta oss ut i skogen och se alla cyklister i Karlstad xc passera. Vi hann även med att se masterstarten, vilken måste ha varit minst 3 minuter tjuvstart enligt vår klocka? Vi köpte även spjälsängen och åkte vidare mot Sörmon där vi såg täten passera igen. Vidare i bilen mot Bryngfjordsbacken där vi inväntade täten igen för att heja på och sedan dricka kaffe och äta fika. Mätta och nöjda blev Ikea nästa mål innan vi var nöjda med Karlstad. En fullmatad dag som avrundades med Ica maxi. Det har vi gjort idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar