lördag 1 maj 2010

1 Maj välkommen!

Hoppas maj kommer med lite ordentlig värme!
Valborg firades som sagt med lite squash efter jobbet. Jag och anders begav oss mot kanonen och hade hyrt 1timme. Anders som är rutinerad och har spelat ca 3ggr i veckan i sina ungdomsår klassade mig ganska bra. Men nu har jag känt på och vet hur boll och racket uppför sig så jag ska smälta intrycket och nita honom nästa gång:)! Det var skoj och ovanlig träning för en som håller på mest med distansidrott, när man väl satt igång skid/cykel rörelserna så håller man på så i några timmar oftast. Men nu var det start/stopp var sekund fram/bak/vänster/höger. Bra träning för reflexsystemet också! Det ska göras om! Efter det så blev det lite öl och vin med en potatisgratäng och grillad fläskfilé. Vi avslöt kvällen med att spela Tp och Anders vann och jag och Cissi delade nog på andraplatsen om jag minns rätt.

Kan också säga att jag ska bli värmlänning om 1månad. Har fått jobb i kristinehamn och ser verkligen fram emot att få flytta till Marie! Jag längtar!

Idag blir det fotografering på motocrossbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar