torsdag 6 maj 2010

Smilfink


Fick en bild på mailen på jobbet, någon som rotat i arkivet och hittat den här tjusiga bilden från sommaren 2008. Egentligen var jag inte så glad, skenet bedrar.
Nu till verkligheten. Efter en riktigt hektisk och jobbig dag så hade jag redan imorse bestämt att jag skulle springa 2varv på MTB banan vilket ger 8km i terräng. Så kom hem efter jobbet och bytte om å cyklade bort och sprang 1varvet, gick hur bra som helst men efter kanske 1km på andra så avbröt jag träningen. vet inte om jag för första gången under dagen kände efter och kände mig slut i både mage och ben, så jag bestämde mig för att vända och gå tillbaka och äta min banan och cykla hem.. Nu sitter jag här och ska äta lite mat och se på film och förhoppningsvis sova.. Tycker inte om att avbryta träningar, men man ska ju lyssna på kroppen och vem vet, imorgon kanske är en ny träningsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar