fredag 28 maj 2010

Dopp


Under eftermiddagen har jag och Albin lekt, vi har haft cykeltävling. Jag på kickbike och Albin på sin riktiga skogsmaskin. Här sitter vi och funderar över framtiden och kommande tävlingar!

Efteråt åkte jag till Sigvalde i Etelhem för att trampa igenom 6st intervaller på 1,8Km banan som är hyffsat kuperad faktiskt! Så jag blev lagom svettig!

Inte riktigt ordning inför kommande badsäsong.

Men det var jag som doppade mig efter avslutat träningspass! Första för året!

Efteråt torkade jag i solen och åt banan och drack Oboy! Vilken fredagskväll!

Så ser en perfekt dag ut!
När jag kom hem hade pappa hämtat delar åt mig i Visby idag så då blev det en nymonterad kedja på cykeln också! Blev nog suveränt, får testa den imorgon under distanspasset, som kanske blir av med Simon, inte hört av honom än bara..

Det är sommar!

1 kommentar:

  1. Burrrr! Det lät ganska kallt men som en underbar fredag.. :-) Min kväll var inte så dålig heller, iförd mekarbrallor och en helkväll i garaget. Idag är man däremot lite sliten efter gårdagens endurotävling på Tofta. :-)

    Hoppas att din resa går bra idag och önskar dig ett glatt lycka till "over there" ;-)

    Kram

    SvaraRadera