lördag 22 maj 2010

En solskenstur med Simon


På Tofta

Vattnet vid träkumla

Tvätt på Terra Nova

Skulle möta upp Simon hemma hos honom i vibble kl 10. På vägen dit tog jag stenarna över hällarna och där börjar bakväxeln att strula, får inte i den yttersta minsta drevet av växlarna. Så hemma hos honom blir det en snabb vajerjustering så jag iaf kommer runt dagens tänkta tur. Det blev Gotland bike battle dag 1 med lite nya stigar för mig som simon visade som passade med vägen! Så det blev en riktigt bra runda och jag var ute i ungefär 2timmar.
Så nu väntar det mig en justering av växlar och lite sådant.. Måste först ta reda på orsaken om varför den nionde växeln strular.. Jag har något att göra nu iaf, får bli i periodpauserna i hockeyn som börjar kl 14!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar