fredag 2 september 2011

Mot tävling!

Överlida hotell
Nu ska jag packa i lite drygt en timme, sen hämtar jag upp Marie på jobbet och så åker vi till Överlida. I Överlida kommer vi stanna i samband med bockstensturen i två nätter! Stort tack till Överlida hotell som fixar detta åt oss!

Volkswagen Caddy
Kommer packa in oss i en Volkswagen Caddy, den är rymlig och bra, perfekt för tävlingsändamål! Den lånar jag såklart av Skoglöfs Bil

Nu ska vi avrunda långloppscupen för i år!
Bockstensturen mäter i år 95km och inte 100km som förra året. Då nådde jag målet vid tiden 04:01:35 har jag för mig. Av själva banan kommer jag inte ihåg så mycket, känns som det var så för det mesta förra året, man var fullt fokuserad på att bara orka runt och att allt var första gången. Nu andra året har man nog lärt sig banorna lite bättre iaf, men det är nog glömt till nästa år. Vasaloppsbanan får jag iaf en liten påminnelse i februari 2012.
Å vädret då? Imorgon visar dem växlande molnighet och har vi tur så uppnås 20 grader. Låter gott för mig, på söndag ser det varmare ut, över 20strecket och sol-

En härlig ledig dag då alltså, någon som har tips på vad man gör runt Överlida/Ullared/Borås?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar