onsdag 12 oktober 2011

Distans

Nu var det bra längesedan jag körde ett lite längre pass, så ikväll fick jag till ett i det kortaste laget för att kallas distans. 170min och 61km. Började direkt efter jobbet medan det ännu var lite sol och värme, avslöt i det kalla höstmörkret, så det blev invigning av den nya lampan, hade inte riktigt fått fast den ordentligt, så den vred sig på styret när det var som mest stökigt. Men det är nu åtgärdat och annars fungerar den bra! Så det ska nog gå att komma ut något mer pass under höst/vintern får man tro.

Nu har jag haft 4veckor utan strukturerad träning och med mindre mängd än vanligt. Så nu är det snart dags att sätta igång med full fart, för det kommer en säsong 2012 som jag ser fram emot!

Imorgon kommer delar av familjen upp, bla ska vi se på hockey imorgonkväll! Färjestad mot Timrå, får se om färjestadarna kan börja rycka upp sig snart. Spelar inte mig någon roll, men värmlänningarna känns allmänt gladare:) när de iaf ligger på övre halvan av elitserien. Men för mitt lag Luleå så går det faktiskt bra i år så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar