måndag 6 augusti 2012

TT imorgon?

Ok tyr har beslutat att ställa in morgondagens tävling för Värmlandsserien samt DM, se länken. Nytt datum kommer.
Denna jäkla sommar, vad glad jag är att man nästan hade enbart uppehåll på mina 2veckor semester, en eftermiddag som det regnade/åskade.

Var inställd på ett hårt pass imorgon, runt timmen. Så räknar med att köra ett pass på Kullhagarna istället efter jobbet. Så finns det något intresse av någon annan så skriv en kommentar och häng på så kan vi sporra varandra! Skulle tro att det blir en tid runt 1700 iaf.
För min del är det väll inget negativt att det blir flyttat, varit sjuk och har ännu snor/slem som håller sig kvar i kroppen, samt att den träningen jag gör nu är inriktad mot helgens Cykelvasan, men hade sett fram emot tävlingen imorgon.

Ikväll drog ju regnet in över oss, så jag tvekade inte om att träna på monarken istället för att träna ute och dra på mig en ny förkylning. Så jag körde 5st 6min intervaller i ett varmt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar