måndag 13 januari 2014

Kombo

Planen för idag var egentligen distans. Men -17 grader imorse när det var dags att cykla iväg så skippade jag det passet. Avvaktade någon timme tills det blivit -16 och snörade på mig löparskorna och sprang ett varv runt den långa MTB-leden som finns på Björkvallen. Kyligt, vindstilla och en blek sol gjorde det till ett jättefint pass! 9.5 Km och jag tog det lugnt så det tog mig ca 53 min. Kul att springa i skogen! Kom hem och ville andas lite varmluft så satte mig på monarken med väldigt krispiga ben från löpningen och gymmet igår, körde två svaga tjugor och sen var jag nöjd. Blev en bra träningsdag idag ändå!



Nu ska jag baka bröd och läsa lite inför kommande kurs. Vi städade ut julen i helgen och samtidigt så tog sista vörtbrödet och saffransgrahamsbullarna slut, så det är väldigt tomt i brödfacket i frysen. Planen på brödfronten är Tekakor och morotsbröd. Men planer kan ändras som jag märkt så vi får se hur det slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar