söndag 5 januari 2014

Nyårslista

Förra året gjorde jag någon sorts summering av året i en lista, kan väl köra samma lista i år.

Årets bästa och tålmodigaste:
Min älskling Marie tar ju priset utan tvekan! Mycket får hon stå ut med.

Årets cykel:
Merida Big Nine Carbon Team-D!

Årets tack:
Alla som hjälper mig att ta mig framåt! Men Christer ska ha mycket tack för hjälp med langning!

Årets bästa tävling:
Snapphaneturen, jag var stark rakt igenom hela loppet!

Årets sämsta tävling:
Finnmarksturen, dubbelpunkterar och startade riktigt dåligt. Det regnade och jag blev kall när jag stod still och punkalagade...

Årets trevligaste tävling:
Göteborgsgirot MTB eller Cyclocross SM. Båda var riktigt bra arrangemang med mycket publik!

Årets skitigaste tävling:
Lida loop eller Bockstensturen. Bockstensturen är färskast i minnet så det får bli den.

Årets varmaste:
Mörksuggejakten, skönt dopp i Siljan efteråt!

Årets bästa ben/kropp:
Snapphaneturen.

Årets sämsta ben/kropp:
Ränneslättsturen tror jag.

Årets sämsta start:
Mörksuggejakten, blev verkligen inte som jag planerat då jag låg långt bakom täten uppför Vidablick.

Årets vurpa:
Bianchi challenge 928, när jag åker omkull i skogen och slår i huvudet, tappar tätgruppen och kommer blodig in i mål.

Årets träning:
Mitt besök i Rörbäcksnäs!

Årets misär:
Juldagen, andra dagen av Rapha festive500. Började dagen utan regn och klädde mig dumt nog därefter, sedan kom regnet och ganska låga temperaturer och jag jagade på mina timmar och mil, tungt.

Årets personliga överman:
Anders Johansson som slagit mig på mållinjen två gånger i år, i premiärtävlingen Dalslands XC samt i avslutningen Karlstads XC.

Årets tävlingsresa:
Cykelvasan

Årets laddmat:
Pastasallad

Träning i Rörbäcksnäs
Lugnt vid cykelvasastarten




God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar