torsdag 9 januari 2014

Torsdag

Torsdag idag, jag ska tenta av en kurs i eftermiddag. Lite nervös över det, men hoppas det ska gå bra! Igår fick jag paket innehållandes nästa års tävlingscykel! Jag gillar designen riktigt mycket i år. Har alltid gillat vitt, snyggt när det är rent. I år har det smugit sig in lite mera vitt på cykeln. Ska bli roligt när man kommer ut och får testa den. Vad som ska ändras är inte riktigt klart ännu, får ta tag i det snart.



De senaste dagarna annars har rullat på i vardagens tecken. Hade föreläsning i tisdags. Åkte rullskidor i måndags, litet resultat av det ses nedan. Igår tränade jag på monarken. Körde rullskidor 25/10, då var min plan att köra minst 1 gång i veckan, eftersom jag "satsar" lite extra på vasaloppet i år. Men nä, andra gången jag åkte var i måndags. Vädret har helt enkelt varit lite för lite sugen på vasaloppsträningsväder och mera sugen på MTBsäsong14träningsväder. Så kommer nog sänka mina krav på mig själv vad gäller vasaloppet, och nu bara åka för att det är skoj och bra träning. Ser ju ut som om vi får lite äkta snö och vinter från och med imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar