lördag 11 januari 2014

Maxdag

Hade idag planerat in att köra ett litet test för att se vart jag står mig såhär på nyåret. Körde ett likadant upplägg som idag i slutet av oktober, och det hade gått framåt sedan dess! Kul! Passade även på att efteråt köra maxrep på skorpionen, har inte gjort det förut så nu har jag något att mäta emot nästa gång. Gjorde först 10 st, innan jag kände att händerna gled lite emot mattan. Så jag handskade på mig lite handskar och körde på nytt. Så då gjorde jag 35 st på rad. Kul med utveckling när man gör nya saker. För även där i oktober så började jag göra skorpionen. Det krävdes någon vecka bara för att lära mig att gå upp i ställningen, och att sen lyfta benet var svårt. Men när man lär något nytt så är det alltid roligt med den snabba positiva utvecklingen man ser!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar