söndag 1 augusti 2010

Dåligt uppdaterat

Ibland hinner man inte med...

Har haft viloperiod sedan klubbträningen i onsdagskväll tom idag söndag. Då jag besökte det nybyggda Sannabadet och simmade 2km 45 min. Det var ritkigt fräscht och bra bad! Blir definitivt flera gånger. Kanske istället för gym i höst/Vinter?!?

Igår var vi och plockade blåbär! Vi fick ihop 2,5L på 1tim och 45min. Känns hyffsat bra ändå! Så det ha blivit en paj och så blir det lite sylt, och faktiskt blåbärsbröd! Lingon verkar det bli gott om också! Men det dröjjer nog ett par veckor iaf.

Annars har jag gjort lite service på cykeln. Nya belägg fram och back, monterat Joes Notubes fram och bak, och bytt växelöra/förare bak. Det blir nog kanon alltihopa tror jag. Luften är ännu i däckena och efter en just av växlarna blir det noga kanon så det kan rulla fort så jag får utnyttja de nya beläggen!

Bilder kommer en annan dag, bild på meckandet och på blåbären:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar