tisdag 10 augusti 2010

Gotland

Jag har ju tillbringat helgen på Gotland och blivit världsmästare med mitt Lag Gloria Victis i Kubb!
Någon bild:

På Torsdagen anlände jag och cyklade med Toni, här är jag tillbaka på min gamla allé för att hämta post.

Det gamla jobbet har blivit klart med sin ombyggnation, mycket snyggt! Saknar dock Audimärket.

Jag hann med att fara till stan med släp och hämta soffan, samt cykeln på taket för att kunna cykla i etelhem på hemvägen. Sagt och gjort inklusive lite simning i träsket!

Nationalsången på Kubb VM

Så här fullt har någon packat, konstigt att det inte ramlade ut saker...

Ikväll tisdag har det varit tävling i Karlskoga. Jag och kent åkte dit för att tävla. Det är ju inte så vanligt att jag tävlar i dessa korta tempo distanser. det var 4varv för oss herrar seniorer på en banan som var ganska tungtrampad med blöt bark och skogsstig. 1 varv mätte nog ca 7km. Jag blev 3a och det känns som jag är väldigt nöjd med det! Jag blev en erfarenhet rikare och fick mycket bra flås som träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar