söndag 15 augusti 2010

Längtan till nästa helg!

Nästa helg är det Gotland Bike Battle, jag längtar riktigt mycket!
Här är en bild från förra året, min absolut första tävling, jag står där med grön tröja och slappa kortbyxor och med en camelback på ryggen. Jag ser förvirrad ut och otroligt nervös. Nr 161 förstår ni ju antagligen. Jag hade haft cykel i 1,5månad. Nu i efterhand kan man ställa många frågor om varför camelback? osv osv. Jag har bara skaffat mig 1års mer erfarenhet från det att fotot är taget till idag, men mycket nyttigt har jag lärt mig under den här säsongen och kommer satsa fullt nästa lördag!
Jag är riktigt laddad inför tävlingen och då är det ändå en hel vecka kvar, jag kommer nog koka över när det närmar sig!
Någonting mer som händer nästa helg!
Barnens Garderob öppnar dörrarna så ni skall kunna handla fina barnkläder till bra pris!
Butiken finner ni i Kristinehamn på gatan, Tegelslagaregatan 29!
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar