fredag 13 augusti 2010

Fredag den 13onde

Nu var det helg, var ute efter jobbet och körde 16st 2min intervaller på rullskidorna. Vid intervall nr 9 ca kl 18:10 såg jag en blixt långt bort, och sedan har det smååskat lite och ännu nu vid 21:26 kan det komma riktiga dån och blixtar. Har haft kontakterna ur en stund när det var som värst men det blir ju trist efter ett tag..

Hade hoppats på hjo besök ikväll för att vi skulle ha trevligt att cykla och se lite film ikväll och för att cykla långt imorgon. Men tyvärr är det inställt, och inget Stcc blev det för mig imorgon heller och inget Torsby skidtunnel. Så min morgondag blir nog ensam på cykeln på enkla grusvägar med hög kadens! Sen får jag invänta Marie framåt kvällen!!

Idag har varit en rolig dag på jobbet, har varit ensam och det har varit massor att göra, blir liksom lite roligare då, speciellt när man ändå är glad och kan bemöta kunderna på ett bra sätt så dem blir glada tillbaka. Det är enkelt men inte alltid som man gör det...

Nu vågar jag nog fortsätta se filmen; Full metall jacket som jag avbröt när blixtarna avlöste varandra på väge här utanför..

Har du haft någon otur idag?

1 kommentar:

  1. jo jag har haft otur. det var nämligen så att peter jihde var på jobbet idag. på kvällen. OCH JAG JOBBA INTE!!!! otur otur. :(

    SvaraRadera