torsdag 21 april 2011

Kullhagarna

Dagens 4a snabba varv, övrigt är uppvärmning, kontroll varv av banan samt nedvarvning.
Jag hade en grym känsla när jag sadlade scale ltd med de nya skorna och det varma vädret det var ikväll kl 18! Som en sensommarkväll kändes det, jag rullade iväg på nysopad asfalt och i kort kort. Det bar upp till kullhagarna för 4varv på testbanan. Senast slet jag mig runt på 6:36, idag inledde jag första varvet på 6:17, då åkte jag riktigt fint, tekniskt och stabilt, men inte riktigt med den kraft jag hade kunnat. Så när jag klockade på 6:17 var jag riktigt nöjd. Så de två andra varven matade jag på betydligt mer och hade fotisättningar på båda de varven, med start och stopp. de slöt ändå på ca 6:30, vilket är grymt bra. Därefter körde jag det fjärde varvet på 6:15, vilket också blir nytt PB. Fin känsla och nu är det vår på riktigt, påsken lovar härligt väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar