lördag 30 april 2011

Tävling

Ser ut som om det blir tävling imorgon, och då 1a Maj loppet i kvänum! Ett kortare varvlopp, 4 varv alá 4,4km skall åkas. Letar febrilt på internet efter en bansträckning och höjdmeterskarta men hittar inget. synd va. Nej är det något jag är riktigt dålig på så är det att läsa på inför lopp, förstår in varför, men troligen för att jag inte finner tid för det. Alltid något annat som skall göras. Den här gången när jag tänkte förbereda mig så finns ingen information istället. Jaja, som läget ligger just nu så blir det jag och James som åker ner, eventuellt blir vi en tredje. Ska bli riktigt skoj att maxa på i ett kortare lopp, få pulsen att ligga på max och hoppas att flytet är med en! Gött!

Varit ute 50min nu och trampat ur benen litegrann och det känns bättre och bättre hela veckan. Nu känns det ju nästan till och med bra! Tänk om pangbenen skulle infinna sig imorgon runt 13:30, vilken dröm det hade varit!

Det här var ett svammelinlägg, men ändå betydelsefullt då det gav mig lite positiv energi!

En annan rolig grej är att syrran vill börja cykla, och eventuellt så har hon nu en begagnad cykel. Så nu skall hon träna så ska jag komma hem i juli/Augusti och cykla med henne, då skall vi cykla Gotland runt, nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar