söndag 12 februari 2012

6 timmar i bilen

Idag vaknade vi upp här i Kristinehamn och hade fått snö under natten, oväntad och ovant men fint blev det! Isak var ju här på besök under helgen, och igår såg vi bio i Karlstad och idag skulle vi åka till Filipstad och åka skidor. Han skulle låna mina fulskidor medan jag hade premiär på mina finskidor för säsongen. Skönare att åka på men lite dåligt preparerade var dem dock. Så jag, Marie och Isak for iväg redan kl 08 imorse. 2 Timmar fick jag ihop och drygt 28km, ett välbehövligt pass inför Öppet spår som närmare sig för varje dag! Därefter skjutsade jag hem Isak efter att vi först stoppat till längsmed vägen för att sälja min gamla tävlingscykel. Så nu finns det plats för två nya Merida här hemma:)! Väl hemma igen ikväll stannade bilen på 6H och 10min bilkörning idag. Segt för en gammal taxichaffis som tappat stinget.

Har varit en väldigt bra helg, kul att se brorsan, bra bio, fin vinterdag och bra träningstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar