onsdag 15 februari 2012

Solstaloppet

Denna vinter har ju varit som den varit med snötillgång och så vidare därav har man beslutat att Solstaloppet inte blir av, skulle egentligen varit förra helgen, men man beslöt att flytta fram det till nu i helgen, men nu har man ställt in. Även om vi nu har fått en hel del snö här, så blev det nog för kort varsel, tråkigt. Skulle vilja ha fått en tävlings genomkörare inför Öppet spår samt nockat min urusla tid från förra årets Solstalopp då det kommit typ hur mycket nysnö som helst så det var helt omöjligt att staka, och jag är ju en stakare så det loppet sket sig ju direkt då..

Gårdagens vilodag satt riktigt fint och passade bra med alla hjärtans dag:), men ikväll var jag på monarken igen. Det blev 5st 6min på 300W, kändes hyffsat stabilt tycker jag.

Nu kan man snart börja se på Yr hur man ska valla inför Öppet spår, jag har ju tre par skidor att vårda. Två par inför Tjejvasan och mina egna inför söndagens Öppet spår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar