fredag 24 februari 2012

Kunto Jopo

Har precis inkvarterat på ett loft i älvdalen, här ska vi spendera 2 nätter i samband med tjejvasan och öppet spår. Om boendet skulle endel säga mysigt, lantligt och varmt. Några andra kanske skulle säga, usch här kan vi inte bo, jobbigt och varmt. Varmt skulle nog de flesta säga iaf, en vedspis står på eldning och 7m därifrån som termometern hänger visar den på stadiga 30 grader. Härligt! Tur man har vätskeladdat:). I hörnet står det också en gammal gammal träningscykel av märket Kunto Jopo

Imorgon tänkte jag stiga upp runt 07 och ta mig till skidspåret här i närheten och känna lite på kroppen och skidorna, sedan tillbaka hit till vandrarhemmet och köra 30min tröskel på Kunto jopon, eller nej... Det blir 30min frukost den här gången. Sedan åker vi till starten för tjejvasan. Marie och Pernilla startar 11:30, runt 0an i luften, de får nog en fin skiddag!

1 kommentar:

  1. Jag är också serviceman idag. Vi ses kanske på spåret! Träna inte för hårt på morgonen :) Det kan vara jobbigt att langa drick!

    SvaraRadera