tisdag 26 juni 2012

Återigen monark

Återigen ett träningspass på monarken mitt i sommaren. Började åska och vräka ner regn på eftermiddagen, tänkte att slutar det bara regna så tar jag mina ettor i en slirig backe någonstans och trampar järnet, men väl hemma så regnade det än, så jag rullade fram monarken från hörnet och satte mig där, då sprack molnen upp ute och solen sken så jag fick det varmt och gott inomhus. Svetten rann idag igen. Körde 10st ettor, och tyckte första var bra jobbig, 2,3,4 kändes gõr bra, resten gick ju kanon men med lite mer snart är det över känslor kan man säga.

Hoppas det är sol imorgon, då tänkte jag och Anders spendera lite över 2timmar i sadeln efter jobbet, så det är tacksamt med bättre väder då.

Annars är det inte mycket nytt att berätta, känner mig riktigt sugen på helgens Ränneslättstur, tredje o långloppscupen, till och med laddad. Kanske bör konservera det laddet och plocka fram lite närmare helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar