tisdag 19 januari 2021

29a

Lite besviken över resultatet på gårdagens lopp. Kul att det kan engagera så pass att cykla hemma i källaren att man känner lite besvikelse över tävlingen. Körde enligt plan men hade inte riktigt koll på slutbacken. Trodde den skulle ta slut en knäpp tidigare än den gjorde. För jag visste att det var lite lite platt innan målet. Så när km-mätaren började närma sig åt noll samtidigt som backen började plana ut trodde jag att det var platt kvar, men kom en lite dryg knäpp till som man skulle uppför, där var jag lite död och tappade tre onödiga placeringar. Men var besviken redan innan det då jag insåg att topp-10 var körd vilket jag hade hoppats på.

Bara ladda om inför nästa måndag, då jävlar ska jag vara som bäst och ta hem det. Enligt trainerroad så ska jag iaf ha en bättre form då eftersom jag markerat den tävlingen som en A-tävling. Så återstår att se :).

Såg på cykelförbundets livesändning att jag blev omnämnd av Conny innan start vilket är roligt mitt i all bedrövelse ;). Min sändning kan man se på länken nedan, upptäckte dock att ljudet var ganska irriterande så kör på ljudlöst. Hur vill man ha ljudet på en livestream? Vad föredrar ni?

Ni får gärna klicka på prenumerera. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar