måndag 11 januari 2021

Swe cup deltävling 1

Hej!

Ikväll är det dags, premiären för Swe cup e-cykling. Vi börjar att köra i Frankrike och på banan Douce France där vi kör 40 km så det är nog ca 1,5 varv. En platt bana men med två korta backor att klara av. Även ett parti med lite böljande roligt avsnitt där det går en hel del korta upp och ner partier som man ska rulla över.

Herrarna startar kl 18:45 och damerna startar 20:00. Mitt lopp hoppas jag man kan följa här:

Annars kan man även se den officiella sändningen ifrån svenska cykelförbundet via deras hemsida. SCF

Jag har inte tävlat på Zwift på länge nu och har även införskaffat lite ny datorutrustning som jag inte är helt bekant med ännu. Så hoppas allt ska lira både för tävlingens skull och för min streams skull. Inte min favoritbana då det är alldeles för platt och med mycket folk med så lär det avgöras i en stor klungspurt med säkert 100 pers i klungan... Men roligt blir det iaf och säkert jobbigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar