måndag 18 januari 2021

Inför Swe cup 2

 Hej!


Ikväll är det tävlingsdags igen. Nummer två i Swe cup på zwift. Denna gången ska vi köra i New york och vi avslutar med en backe. Det blir ju perfekt! Banan heter NYC kom after party och är ca 37 km och över 400 hm så det är ganska backigt överlag faktiskt. Kommer nog bli riktigt rolig racing jämfört med förra veckan.


Jag hade tekniskt bekymmer i helgen när jag zwiftade. Tappade kontakten över ANT+ på trainern och datorn så fick koppla om allt och köra över bluetooth. Så är lite osäker vilken koppling jag ska köra ikväll. Gjorde en ominstallation av zwift på igår söndag och testade 30 min och då fungerade allt som det skulle. Så får väl hålla tummarna helt enkelt. 

Jag ska försöka livesända kvällens after party här:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar