söndag 24 januari 2021

Zwift familjetur

 

Zwiftrunda i Frankrike
Idag testade jag på att anordna en meet-up I zwift. Så jag bjöd in min syster i Örebro, bror på Gotland och min son på sex år till en sväng i Frankrike på 25 km. Upplägget var att vi skulle stanna i en grupp oavsett hur fort man cyklar. Det gick ju helt klart över förväntan och vi höll ihop hela vägen!

Jätteroligt att kunna göra så här, en möjlighet att samla personer man känner runt om i världen till en gemensam runda oavsett nivå! Man kan chatta om man tar det lugnt, syrran hade vi på videosamtal samtidigt och kunde snacka med. Man  kan köra intervaller och ändå hålla ihop, helt perfekt!

Jag hade en lugn dag och laddar inför tredje tävlingen av swe cup imorgon. Återkommer om det och med länk till livestream!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar