onsdag 27 januari 2021

Swe cup 3 resultat

Det blev en riktigt hård tävling i måndagskväll. Det var fler än jag trott som orkade gå med över backen varje varv även om fältet tunnades ut för varje varv. Jag lyckades med nöd och näppe gå med varje varv. Så var nöjd när jag kände under sista gången i backen att jag var med, vilket innebar att jag skulle vara med denna grupp till mål med en helt ok placering. Började förbereda mig för spurt och hade en plan hur jag skulle göra. Följde den riktigt bra fram till sista 100m då jag tappade kontrollen över mitt tänkande och blev ivrig och gjorde två tekniska missar. Det gjorde att jag tappade en topp-10 placering och hamnade istället på elfte plats. Var ändå riktigt nöjd med det då jag vet att spurten är mitt allra sämsta kort och jag gjorde det ändå jävligt bra!

Ovanligt många som kollat in min stream (Tack) och jag har i efterhand noterat att den är lite hackig (lagg). Jag ber om ursäkt för det och har idag beställt en ny webkamera så hoppas jag komma tillrätta med det. Så jag ber er inte ge upp på min stream utan jag hoppas att nästa gång är det en betydligt bättre upplevelse, grafikmässigt och hur det flyter!

Jag har nu fått köra med en laptop som jag streamar ifrån medan jag kör zwift ifrån min PC som har bättre grafik. Detta för att laptopen är den som står för webkameran idag. Men med en ny kamera så kommer jag kunna streama direkt ifrån PC och då bör det ses med bättre grafik ifrån zwift samt en bättre webkamera. Hoppas jag hinner få den till måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar