lördag 30 januari 2021

Ny streamutrustning och vinst


Hej!

Igår kom min nya webkamera som jag tänkt ha till streaming så jag kan streama direkt från min PC istället för laptop. Sämre kvalitet på kamerans bild än jag trott om det nu inte går att ställa in. Men bra flyt i streamen blev det iaf ifrån PCn. Så det känns gött, då är jag redo inför fortsatt stream från swe cuperna.

Vad tycker du om streamen, ge gärna kommentarer om det finns någon bättre kameravinkel eller något annat!

Jag körde ett crit race på den banan vi ska köra på måndagskvällen. Tävlingen var 12 varv istället för 15 och med power ups som vi inte kommer ha på swe cup. Jag låg lugnt i klungan, var bäst rankad och väntade på spurten som jag också lyckades ta hem! 

Hörs på måndag!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar