söndag 4 mars 2012

Härlig morgon

En härlig morgon, klockan väckte mig 06:10 och jag satte mig på monarken och trampade av 40min på 4,44W/Kg, eftersvettning och dusch. Därefter så blev det fin frukost som min underbara Marie gjort i form av scones framför vasalopps tv:n! För exakt 1 år sedan kom jag till smågans kontroll, herregud vad jag inte är sugen på att stå i den där startbacken och förlora massa tid. Ska jag åka vasaloppet igen så ska jag vara längre fram, annars håller jag mig till Öppet spår, även om när man ser den äkta starten så pirrar det lite och man blir sugen... Vasaloppet är en sak och Öppet spår är en annan sak.

Nu sitter jag med tvn påslagen, datorn i knät och försöker hålla koll på de olika åkarna. Erik låg runt 60-70 plats just nu iaf, mycket starkt! Trodde det var fler åkare som skulle åka ovallat, men ännu har man bara sett 2st tror jag? bla Tynell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar