torsdag 22 mars 2012

Morgonträning

Lite morgonträning fick jag till idag också. Det var några veckor sedan nu jag tränade på morgonen, jag tycker om det. Igenom fönstret fick jag se att solen går upp idag också, och det verkar bli en lika fin dag som igår! Vi siktar på en ca 15grader idag, tyvärr har vi övertidskväll ikväll, så någon utecykling ikväll blir det ju inte:(.

Det känns så hemskt skönt att vi är på väg in i våren, att den redan är här och att vi nu är påväg in i en ny sommar och tävlingssäsong! Har ännu inte bestämt mig hur jag gör med swecup, hade ju inga planer på att åka till södertälje, men det har börjat gå lite ideer nu om att det hade ju varit väldigt roligt. Tycker det hade varit lite bättre om SCF hade lite mer information om allt. Ingen info om årets swecup, datumen som står på hemsidan är felaktiga, antar jag? De jag hittat gäller att man tävlar på måndag/tisdag, men det kanske är förra årets sida jag ramlat in på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar