söndag 4 mars 2012

Brink

Och det blev Jörgen Brink som tog hem segern i årets vasalopp, dessutom på en rekordtid! Starkt av honom att nu ha tagit det 3år i rad, vara den äldsta vasaloppssegraren samt sätta en rekordtid. Hela sverige är nog glada för  hans skull och lyfter på hatten! Min gissning höll inte riktigt hela vägen. Jimmie låg med fint hela loppet, men hade inte riktigt krafterna i slutspurten, synd.

Jag har fått ihop två träningspass idag, korta men dock två st. Det jag skrev imorse som var monark, samt så var jag iväg på gymmet ikväll och körde mage/rygg och ben då jag tar det lungt med handen min. Det kändes bra på båda passen idag, och senknarret börjar nog dämpa sig lite! Hoppas vädret fortsätter vara så här bra så ska jag nog få till lite utomhuscykling kommande dagar innan vi åker till England på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar