söndag 25 mars 2012

MTB Gotland

Nu verkar det och hoppas jag som att MTB:n på Gotland kanske kan ta lite fart. När jag bodde där kändes det ganska dött, men nu har Form tagit tag i det och arrangerar lite MTB tävlingar.
Form MTB
Det inkl Ringmurens cks 4st tävlingar så har man ett ganska bra utbud på Gotland just nu.
Kul! Är jag på ön under någon av de dagarna så kommer jag verkligen köra ett race.
Det behövs eftersom Gotland bike battle som tog paus under 2011, inte verkar orka resa sig och komma tillbaka till 2012, synd. Det var en annorlunda och väldigt rolig tävling annars!

Själv väntar jag på att värmlands cykelförbund ska presentera kommande värmlandsserie. Men som vanligt är framförhållning inget man prioriterar, likaså på som på SCF och Swecup.
Jag bara fortsätter att klaga på jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar