torsdag 1 november 2012

Bakning, träning

Idag var jag förbi Team Sportia och hämtade hem min beställning som dykt in idag från Dalblads. Lite protein och sportdryck/gel, passade även på att testa deras Bakepro som jag varit intresserad av. Man ersätter lite av mjölet med detta protein i mat och bakning. Så ikväll var Marie lite baksugen så då fick hon byta ut lite mjöl sina bananmuffins mot Bakepro. Jag har redan varit där och testat en och den smakade riktigt bra! Inte fel att kunna kalla detta för mellanmålskaka istället för bara kaka, låter ju lite bättre:)

En laddning med Bakepro, Swebar, Swegel, protein
En laddning med mellanmål!

Körde säsongens första 4or på monarken, fick sänka lite på de två sista, men det kändes helt okej. Lite svårt att veta vart man ska börja då jag inte kört några under tävlingssäsongen. Men hittade nog en bra nivå som jag hade klarat av med lite mer jävlanama bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar