söndag 11 november 2012

Söndag

Idag har varit en lugn och skön dag, ingen stress på morgonen innan jag åkte till gymmet, lite handling och matlagning. Sen en liten lugn stund till innan jag packade in 2 skitiga cyklar och åkte till jobbet för att tvätta av dem. Sen Marie började skita ner cyklar så har jag fått mer att göra:), det blir bättre sen när det blir fruset. Var även förbi Team Sportia och snackade lite och hämtade hem mina vinterskor, ett par Northwave Arctic, kommer blir riktigt trevliga om det blir en kall vinter känner jag! Detta kan vara den tiden på året då jag är minst aktiv ute på cykel faktiskt, när det pendlar mellan minus och plus och allt bara är blött och fuktigt. Då är jag hellre inne på monarken eller på gymmet, även om passen utomhus blir av också såklart.

Det var väll ungefär vad jag hade att berätta idag, fira farsdag blir det inte så mycket av när man inte har sin far här, men ett Grattis på farsdag kan han ju alltid få, Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar