fredag 2 november 2012

Gotland Grand National

Imorgon är det dags för Gotlands stora motorhändelse, Gotland Grand National! Tyvärr är jag inte på plats för att se detta skitiga evenemang, utan jag får bara minnas tillbaka till de tre åren jag kört. Här är några bilder från 2007.

Min och brorsans hoj
Efter loppet, skitiga cyklar
Nytvättad igen:)
Imorgon verkar det bli ett extra spännande GGN, vem som ska ta hem det verkar ovisst, då det är många toppåkare med från världens hörn. Jag har alltid tippat på Robert Carlsson, men kan inte se honom i startlistan. Mats Lappen Nilsson, är nog revanschsugen, och han eller fransmannen tar nog hem det. Imorgon kan man på svtplay.se se de tre första timmarna när motionärerna kör.

Vill man se mina fina bilder från 2008 klickar man här

Kör hårt alla som ska köra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar