tisdag 6 november 2012

Cykelcross sthlm

I helgen är det cykelcross i stockholm, 2 gånger cuptävling. Flottsbro i Huddinge. Jag själv har redan tidigare sagt att jag inte kommer dyka upp där, mest pga att jag inte hade planerat in detta med en cykelcross säsong utöver XC. Men några tävlingar har jag ju ändå åkt, som legat hyffsat nära tillhands, och jag är förvånad över hur grymt roligt det är. Bilderna som Marie tog på tävlingen i Kumla ger gåshud och man längtar tillbaka! Jätterolig tävlingsform! Tävlingarna som var i Sunne nu var minst lika roliga, även om det var dystert vid sidan av, i Kumla fanns en stämning runt omkring! Jag tror och hoppas det kommer bli så för de som åker i sockholm nu till helgen också! Är du i närheten av Huddinge och sugen på att titta så kolla in mer information här.

Idag fick jag köra mitt första morgonpass på monarke för denna säsong, alltså säsong 2013 som ju har börjat! Innan kl 06 imorse hade jag avverkat en 15min intervall och vilade inför den kommande. Ikväll har jag varit iväg och kört 60min styrketräning på Sannabadet, så med lite mat och Homeland på svtplay.se så kan man summera ihop även denna tisdag, 6 November.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar