lördag 24 november 2012

Lördagsdistans

Idag tog jag lite distans till arbetsveckan, och det var en distans som inte blev som tänkt. Hade en planerad rutt, som jag och Anders åkte i somras, men virrade bort mig lite bland alla avfartsvägar efter Björneborg, och cyklade då där jag kände igen mig till slut. Så istället för att korsa E18, blev det söderut och ner mot Bäckhammar. Där var det en skog med riktigt många jägare i, tror de kan ha blivit lite irriterade när jag kom där, först för att de säkert trodde de var något skjutbart, samt för att jag kanske skrämde bort det skjutbara?? Alltid lite smånervös när jag vet att det är jägare i skogen. Samlade bara ihop 3 timmar idag, men det räcker när allt blir blött i det fuktiga vädret.


Annars har jag tvättat bilen gånger två. Under det skitiga lagret fanns såklart ett till lager med skit... Men tillslut blev bilen vit igen, hoppas nu på frysgrader framöver så den kan få fortsätta vara vit, för visst finns det en hint om vinter om man kollar prognoserna! Annars är det 1 månad till Jul idag, och det betyder mindre än en månad till julledighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar