tisdag 12 november 2013

Elghufsintervaller

Tisdag är för mig lika självklart Elghufsintervaller som ärtsoppa och pannkakor är armens torsdags självklarhet. Fem stycken i Bredablicksbacken där varje intervall tar ca 3 min. Det var ruskigt jobbigt idag, var nog en mix av en dålig dag och att den dåliga dagen kom dagen efter en hård dag på gymmet. Men genomförde intervallerna med bättre tider än förra veckan så lite kämpigt är det nog rent naturligt av intervallerna också :). Nu får jag se vad träningen blir innan sm i helgen, får se vad som passar in med de vardagliga aktiviteterna. Jag bestämde mig för att köra båda tävlingarna i helgen, så kommer även köra cupavslutningen som SMACK anordnar.

Igår hade vi en kylig dag vilket var väldigt skönt, idag var det tvärtom en riktigt varm dag. Nästan 10 grader och det kändes inte alls lika roligt och uppfriskande som den klara kalla dagen igår. Nu kan vi gärna ta lite mer vinterväder här tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar