söndag 17 november 2013

Smackcrossen och bilder SM

Avslutning för Cx-cupen idag när Smack arrangerade tävling i Märsta. Fint väder och en riktigt rolig bana. Mina händer hade börjat få lite skavsår mitt i handflatorna ifrån igår, så det gjorde ont att hålla i styret, och nu efter en timmes tävling är det inte bättre direkt. Tävling gick bra och jag hamnade i ett ingemansland, men hade ju alltid någon framför och någon som jagade bakom, så det var ett ingemansland för vi höll ganska jämna steg, men det var ändå inte många sekunder som skiljde oss åt. Idag körde jag in på en 14onde plats. Det här var sista tävlingen för i år, och tycker min cross-säsong har gått bra. Känner att jag har tagit ett steg framåt från förra året.

Vill man se en bild på mina händer så kolla instagram, följ mig där Jbjrklund heter jag!

Lite bilder ifrån gårdagens SM som Björn tagit





Jesper som hoppar.


Svettigt i kortkort i November

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar