söndag 10 november 2013

Karlstadscrossen dag 2

Idag gjorde jag ett nytt försök att ta mig runt i 60 min på Norra fältet i Karlstad. Banan var som jag anade riktigt riktigt blöt!! Det gjorde det hela sjukt roligt iaf, och banan behövde det som en krydda. Det var uppehåll under tävlingen vilket var gött. Startade i ledet längst bak men gjorde en helt okej start. Låg sedan länge med två vallhall cyklister, nästa hela racet. Ut på sista varvet hade jag tagit kommandot men gjorde bort mig lite på endurospåren så de fick hjul samt att jag tappade flytet. Så sista halva varvet hängde jag inte med dem alls och rullade i mål på en fjortonde plats vilket jag ändå är nöjd med och jag hade riktigt skoj idag.

Hade med mig kompisen Rille idag som tog något kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar