onsdag 24 december 2014

Nu kör vi

Nu kör vi igång både julen och Rapha festive 500! Uppesittarkvällen gick sådär igår, eller den var ju också alldeles mysig på sitt sätt även om den inte blev exakt som planerad. Bestyren blev lite utdragna men så kan det vara! Vi fick ihop både knäck och gröt och hann spela bingolotto tackvare TiVos pausfunktion. Kammade hem en nyårslott och 100 spänn! Kvällsgröten och skinkmackan intogs stående i köket medan knäcken kokade. Första julen som förälder så varför planera något som jag inte kan styra över, det blir ju hur bra som helst oavsett!

Nu ska jag ut och cykla, idag drar ju Rapha festive 500 igång. 500 km mellan jul och nyår. Idag får jag förhoppningsvis lite sällskap andra halvan av passet av James som är i Sverige med sin familj och hälsar på. Så jag planerar lite mer speed första timmarna för att sen säkert gå över på lite mer stig med honom. Så årets Rapha kanske inte blir det snabbaste. Vinterväder har vi fått också, kallgrader är det och lite snö har de visat, men ännu har den inte fallit. Så vi hoppas!

God Jul till er från mig!

Förra årets Rapha var ordentligt blöt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar