fredag 2 augusti 2013

A till B

Ikväll blev A till B cykling. Från jobbet till stugan. Jag och Rille bytte om på jobbet och cyklade gemensamt iväg. Jag skulle ta mig till stugan via asfalt och avslutningsvis grusvägar, rille ville ha en bra genomkörare. Jag sadlade min Big Nine lite medan han cyklade på sin racer. Vi satte upp ett bra tempo och jag drog hela resan, efter ca 50km hade jag knappt 35km/h och där någonstans så vände Rille hemåt och jag fortsatte, och ungefär nu började stigningarna som är avslutningsvis. Snittet sjönk med ca 2km/h när jag var framme efter 100Km. Var ett riktigt bra pass, med sommaren som visade sig åter igen från sin bästa sida! När jag kom fram väntade Marie och jag tog ett dopp sedan åt vi god mat! En perfekt kväll!

Dagens pass på strava


Imorgon ska jag visa Marie någon backe som hon ska få köra några gånger upp och ner! Idag inledde jag mina 2 veckor med semester!

1 kommentar:

  1. Låter väldigt mysigt! Är grymt imponerad av både din och Maries träning. Emma

    SvaraRadera