tisdag 27 augusti 2013

De två stora målen

Två helger i rad har innehållit de två stora separata målen för året. Cykelvasan och därefter Sm i maratondistansen. Detta är när jag hade tänkt försöka prestera lite extra under säsongen. En bild ifrån Jesper som är tagen under helgen visar en lugn och fokuserad Jakob, som inte riktigt brukar vara sådär förberedd inför alla tävlingar. Men jag har i år lyckats samla energin bra och varit riktigt sugen på att trampa under dessa två tävlingar, lusten att ta ut sig har varit där! Jag har också förberett mig bra, och gett mig en ärlig chans att fokusera på cyklandet då jag varit klar tidigt på startmorgonen, har inte stressat runt. Materialet har varit klart, då har det mest bara handlat om att invänta starttid! Något jag bör ta med mig framöver, att är man förberedd så är allt enklare!
Jag har tid till att sitta och ta det lugnt i skuggan innan start.
Jag är nöjd med mitt genomförande av de här två tävlingarna, och nu blir det till att fokusera på slutet av säsongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar