torsdag 1 augusti 2013

Träna

Igår var jag, James och Rille ute och rullade en ca 2 timmar på kvällen. Jag visade James och Rille lite fina stigar och vi hade det allmänt trevligt i den varma och blåsiga sommarkvällen! Marie fortsatte tränande av oss här hemma med en distansrunda på morgonen idag och skrapade ihop drygt 50km, med bland annat att bli Queen of the hill Niklasdamm på Strava! Nu ska jag bara återta mitt King of the hill på denna backe. Får bli om någon vecka. Jag kom hem från jobbet och då fortsatte jag med tränande inom familjen och körde 7 varv på Kullhagarna och skapligt tempo med en rejäl krasch på tredje varvet. Kom över ett krön och krängde över cykeln medan jag pressade mina hundratals med watt samtidigt som det i den tighta kurvan kränger till på en pinne och hjulet vrider sig hastigt och jag flyger över styret med cykeln jagandes bakom mig. Ett oväntat ställe för en sådan crasch, men var nog i ett moment när det utvecklades endel power. Men ingen större skada skedd, alla varv fulllföljdes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar