söndag 4 augusti 2013

Stughelg

Så här såg det ut när jag anlände till stugan i fredagskväll, mysigt!

Igår var det ju backintervalldags för Marie. Jag stack ut en timme innan och rekade lite nya stigar/vägar i området och fick klättra lite, hämtade sedan upp Marie och visade henne backen för dagens träning. Vi körde uppför fyra gånger, jag från botten till toppen på ca 7min, Marie körde 6min intervaller. Riktigt varmt och bra pass fick vi ihop. När jag kollade strava efteråt så stannade höjdmeterna för det passet på ca 1750 vilket kändes mycket! 
Marie körde upp till toppen på sista intervallen!
Efter detta pass så tog vi det lugnt och fick besök av Pernilla och Micke, fika och bad vart det då. Igårkväll drog det in ett mindre åsk och regnväder, men sprack upp under sen kvällen och imorse var det fint igen. Åt en tidig frukost och sedan hoppade Marie på cykeln för att cykla de ca 100km hem, jag startade klipparen och klippte gräset, det var dock ganska blött i gräset. Jag badade, packade ihop och åkte hem. Stannade till när Marie hade kommit 60km, och kollade läget, allt var bra så jag körde sista biten hem. Nu inväntar jag att hon ska komma vilken sekund som helst!

Gårdagens höjdmeterspass:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar