torsdag 29 augusti 2013

Bilder snapphaneturen +ANNAT

Snapphaneturens hemsida har det nu kommit ut massor med bilder, samt en film av hela loppet. Fyra bilder här nedan har Leif Davidsson tagit, de två första visar när jag missar mitt spår i den så kallade "ravinen", den andra är på den dryga gräsängen och den sista är en väldigt nöjd jag som tar sig i mål!




Till annat så har jag i veckan börjat studera igen, dags att gå tillbaka till skolbänken och läsa något som jag tycker är väldigt intressant! Har påbörjat en treårig idrottsvetenskapsutbildning på Karlstads universitet. Gick första dagen i tisdags och ser fram emot den här tiden som kommer!

Inför bockstensturen så har jag haft två lugna dagar med lite skön träningsvärk i kroppen efter Snapphaneturen som tar på hela kroppen, ända upp i triceps. Igår rullade jag tre timmar med Anders för att få lite fart på benen och idag ett intervallpass utomhus, som vänder ut och in på lungorna. Imorgon blir det vila och en förmiddag i skolan innan vi åker ner till Överlida hotell och stannar där i två nätter! Kommer bli skönt att stanna där även efter tävlingen på lördagen, ta det lugnt och bo på hotell. Förhoppningsvis är vädret med oss imorgon så firar vi ett år som förlovade en dag för tidigt, men på rätt plats med grill!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en riktigt rolig utbildning du valt att läsa, hoppas du trivs och så får du berätta hur det är att läsa något sådant! (Jag blir rätt sugen själv nämligen;)

    SvaraRadera
  2. Tack August! Har börjat intressant:-), får berätta mer under något vinterläger!

    SvaraRadera