torsdag 8 augusti 2013

Rullskidat

En lite lugnare dag träningsmässigt idag. Knappt 60 min med rullskidorna fick bli dagens bålträning. Igår samlade jag ihop 4 timmar till i träningsboken. Körde ett distanspass med Fredrik Berg som är ny i elitklassen för säsongen, även hyffsat ny på cykel efter att ha kört enduro framgångsrikt! Vi körde ca 100km på grusvägar och det blev en bra sväng med endel höjd i, avslutade med lite roligare stigar för att knyta ihop ett bra pass till ett bättre pass!

Annars idag har det börjat regna efter lunchen och det gör inte mig så mycket då jag ändå hade planerat att fixa en massa i köket. Har nu fått ihop mussli, 2 limpor och en paj. Inte illa!

Imorgon är planen att cykla upp till stugan för min del, någon som vill joina så är ni välkomna, men transport ifrån slutdestinationen kan jag inte ordna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar